نصب و راه اندازی ups  ، در شمار اصلی ترین خدمات مرکز تعمیرات این محصول قرار گرفته است. برای انجام این فرآیند مهم و پیچیده، مجرب ترین کارشناسان فعال در این زمینه به خدمت گرفته شده اند. با توجه به ارتباط داشتن یو پی اس با سیستم برق، باید هرگونه اقدام در مورد آن را از افراد دارای مهارت و تخصص تقاضا کرد. نظر به اهمیت موضوع، این مقاله را به ارائه ی توضیحاتی کاربردی در خصوص  نصب و راه اندازی ups  اختصاص داده ایم. امیدواریم مطالعه ی این مطلب، موجب افزایش دانش شما در مورد این سیستم و چگونگی راه اندازی آن شود.

نصب و راه اندازی ups

Ups و نحوه ی عملکرد آن

در ابتدا کمی در مورد ups و نحوه ی عملکرد آن صحبت می کنیم. به طور کلی می توان چنین گفت که یو پی اس، نوعی منبع تغذیه ی الکترونیکی است که توان مورد نیاز بار مصرفی را به صورت مداوم و بدون وقفه تامین می کند. این سیستم، ضمن قرارگیری بین برق شهری و دستگاه مورد نظر، برق شبکه را تنظیم کرده و از نفوذ نویزها به دستگاه ها جلوگیری می کند. جالب توجه است که Ups مخفف شده ی عبارت Uninterruptible Power supply بوده معنای آن، منبع تغذیه ی بدون توقف می باشد. ملاحظه می کنید که شرح اسم این سیستم، به نوعی نشن دهنده ی ماهیت آن می باشد. لازم به ذکر است که نصب و راه اندازی ups ، مهارت و تخصص خاص خود را می طلبد و از عهده ی کاربران عادی بر نمی آید.

نکات نصب و راه اندازی ups

 

 

محل ایجاد شده برای نصب و راه اندازی ups

  

نکته ی دیگری که در مورد نصب و راه اندازی ups اهمیت دارد، محل نصب این دستگاه می باشد. باید توجه داشت مکانی که سیستم در آن راه اندازی می شود، باید خالی از هرگونه آلودگی و گرد و غبار باشد. همچنین، این محل باید از استحکام کافی برخوردار باشد و تهویه ی مناسب نیز داشته باشد. توجه داشته باشید که در صورت عدم فراهم سازی شرایط گفته شده، ممکن است یو پی اس مورد نظر، با مشکلات جدی مواجه شود. همچنین رعایت این موارد در هنگام نصب و راه اندازی ups ، از بروز مشکل در سیستم جلوگیری کرده و مانع از نیاز دستگاه به تعمیر می شود.

 

مقدار توان مصرفی سیستم

  

از جمله مهم ترین نکاتی که در نصب و راه اندازی ups باید مورد توجه قرار گیرد، مقدار توان مصرفی این سیستم می باشد. در واقع اگر سیستم یو پی اس مورد نظر، از توان مصرفی کمی برخوردار باشد، می توان آن را به کمک مطالب موجود در دفترچه ی راهنما راه اندازی کرد. اما چنانچه با نمونه های نیازمند توان بالا و یا یو پی اس هایی که باتری آنها خارج  از دستگاه است مواجه شدید، نصب و راه اندازی ups باید حتما توسط متخصصین امر انجام گردد. در مقالات پیشین به ارائه ی مقالاتی در مورد تعمیرات برد ups  و سرویس و نگه داری ups  پرداختیم . در صورت تمایل می توانید خدمات ما را در هر یک از صفحات مطالعه نمایید.

نگهداری از ups

بررسی ولتاژهای ورودی و خروجی، کنترل برق ورودی، تست عملکرد باتری، تمیز کردن قطعات، بررسی فرکانس های ورودی و خروجی و تست درصد مصرف انرژی باتری، از جمله مواردی هستند که در مبحث نگهداری از ups اهمیت دارند. کارشناسان ما در مرکز تعمیر ups معتقدند که سرویس به موقع این دستگاه، نقش بسزایی در پیشگیری از خرابی آن دارد. همچنین با نگهداری صحیح از این سیستم، می توانید عمر مفید آن را افزایش داده و عملکرد بهتر آن را شاهد باشید. لازم است بدانید که پس از نصب و راه اندازی ups ، برای نگهداری بهتر از آن، از ورود گرد و غبار به دستگاه جلوگیری کنید. همچنین محل نصب آن را به گونه ای طراحی نمایید که مانع از ضربه خوردن دستگاه باشد. رعایت این موارد، مشکلات سیستم یو پی اس را تا حد قابل ملاحظه ای تقلیل خواهد داد.

مرکز تعمیرات ups

مرکز تعمیرات  ups ، ارائه دهنده ی خدمات مربوط به رفع نقایص این دستگاه می باشد. در این مرکز، مجرب ترین کارشناسان تعمیر یو پی اس مشغول به کار هستند. این افراد، ضمن گذراندن دوره های مربوطه در آموزشگاه های داخل و خارج از کشور، دارای مدارک معتبر بین المللی در این حوزه می باشند. لازم به ذکر است که با هدف هرچه تخصصی تر بودن فرآیند تعمیرات در این مرکز، آرشیوی از پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا فراهم شده است. تعمیر و تعویض باتری UPS و احیا آن در این مرکز انجام می گردد. همچنین کلیه ی اقدامات لازم برای نصب و راه اندازی ups ، در مرکز مورد بحث انجام می گردد. شما کاربران گرامی ضمن برقرای تماس با مرکز تعمیرات ups ، می توانید مشاوره های لازم را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

 

 

منبع: https://ups.ir.center

 نصب و راه اندازی ups


مرکز سخت افزار ایران اندازی ,مورد ,سیستم ,دستگاه ,توان ,مرکز ,مرکز تعمیرات ,توان مصرفی ,مورد نظر، ,مقدار توان ,منبع تغذیه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سامانه ترجمه آنلاین فارسیز آهنگ ZIBACHIZ جاذبه های دیدنی ایران شرکت بازرگانی همراهان پیشرو تجارت روابط اجتماعی ایران ادیوس زعفران طلايي خاتم